V prípade, že chcete rýchlo vyhľadať požadovaný rozmer, do vyhľadávača zadajte len čísla z požadovaného rozmeru (bez lomítok, pomĺčiek, písmen)
Napríklad hľadám: 195/65R15
Do vyhľadávača zadám: 1956515
Monako, 29.máj 2016 – Kvôli daždivému počasiu odštartovala Veľká cena Monaka za safety care, čo tímom úplne narušilo plánované stratégie, pretože všetci jazdci museli v súlade s predpismi nahodiť mokré obutie
. Keď safety car po siedmych kolách uvoľnil trať, začala väčšina jazdcov postupne prezúvať na zeleno označené pneumatiky pre prechodné podmienky. Jazdec Mercedesu Lewis Hamilton bol jedným z dvoch pretekárov, ktorý ďalej jazdil na mokrých pneumatikách. Až v 31. kole prezul na ultra mäkkú zmes.
Jazdec Red Bullu Daniel Ricciardo prezul na super mäkkú zmes, ale vinou neobvykle dlhej zastávky v boxoch sa do vedenia miesto neho dostal Hamilton, čo následne odštartovalo atraktívny súboj medzi nimi.
Alternatívnu stratégiu prijal pilot Force India Sergio Perez, ktorý z ôsmej pozície na rošte prišiel do cieľa ako tretí. Pneumatiky pre prechodné podmienky vymenil za žlté P Zero s mäkkou zmesou.
V priebehu celého preteku sa uplatnilo všetkých päť typov pneumatík – mokré, prechodné, mäkké, super mäkké a ultra mäkké. Pretože v prvej polovici preteku bola voda na trati, nebol dôvod prezúvať na dve slickové zmesi. Jazdec Mercedesu odjazdil celých 47 kôl na ultra mäkkej zmesi a nakoniec s týmito pneumatikami stanovil najrýchlejšie kolo závodu.
Paul Hembery, šéf motoršportu Pirelli:
„Bolo na každom tíme, aby posúdil, kedy je ideálna doba na prechod z mokrej zmesi na zmes pre prechodné podmienky. Pretože tímy nemajú žiadne relevantné dáta získané z poslednej generácie vozidiel na mokrej trati v Monaku, museli svoje stratégie voliť podľa aktuálnych podmienok. Vďaka tomu sme boli svedkami mnohých rôznych stratégií. Kľúčovým krokom k víťazstvu Lewisa Hamiltona bolo rozhodnutie zostať dlho na mokrej zmesi a následne prejsť na zmes ultra mäkkú. Mix stratégií zapríčinil, že veľa jazdcov dojazdilo s lepším umiestnením, než z ktorého štartovali a to na trati, kde je predbiehanie veľmi náročné.“
Fakty : Predpovedali sme, že najrýchlejšou stratégiou bude tá s s dvoma zastávkami, eventuálne s jednou zastávkou zahrňujúcou prezutie z ultra mäkkej zmesi na super mäkkú zmes. Dážď však všetko zmenil. Hamilton na konci 31. kola vymenil mokrú zmes za ultra mäkkú, rovnakú taktiku zvolil Pascal Wehrlein z tímu Manor.
Pre viac informácí navštívte prosím naše úplne nové webové stránky, ktoré sú pravidelne aktualizované. Tu nájdete detailné správy, novinky a recenzie:
http://http//www.pirelli.com/global/en-ww/monaco-2016-race
Zistite, kto vyrába pneumatiky Laufenn, aký je ich pôvod a kde sa vyrábajú. Spoznajte modely, kvalitu a vyberte si z ponuky na Mikona.sk.
Celý článokPrezujte bez čakania – rezervujte online. Pohodlný pneuservis, istota termínu a 10 % zľava na kompletné prezutie 4 ks aj uskladnenie pneumatík.
Celý článokČo sú XL pneumatiky? Extra Load znamená vyššiu nosnosť a stabilitu pre SUV či elektromobily. Prezrite si výber, ceny a skladovú ponuku Mikona.sk.
Celý článokZimné pneumatiky v Rakúsku sú povinné pri zimných podmienkach. Zistite, od kedy platí povinnosť, aká je hĺbka dezénu a čo hrozí pri porušení zákona.
Celý článokFR (rim protector) chráni ráfik pred odreninami pri parkovaní. Porovnanie FR vs. MFS/FP/FSL, výhody a odporúčanie správneho rozmeru.
Celý článokUskladnenie pneumatík v Mikone krok za krokom: príjem a evidencia sady, kontrola stavu, kontrola poškodenia, ceny a termíny. Zarezervujte si miesto včas.
Celý článokSkladom na 5 pobočkách
75,84 €
Skladom na 6 pobočkách
58,50 €
Skladom na 1 pobočke
45,33 €
Skladom na 23 pobočkách
49,20 €
Chcete si rezervovať termín na sezónne prezutie? Kliknite na REZERVÁCIU.