V prípade, že chcete rýchlo vyhľadať požadovaný rozmer, do vyhľadávača zadajte len čísla z požadovaného rozmeru (bez lomítok, pomĺčiek, písmen)
Napríklad hľadám: 195/65R15
Do vyhľadávača zadám: 1956515
Suzuki Ignis nie je potrebné podrobne predstavovať. Šlo o pomerne populárny model, ktorý môžeme bežne vídať na našich cestách. Jednalo sa o malé, priestranné a pomerne lacné auto, ktoré sa nebálo ani menšieho terénu. Po siedmich rokoch od ukončenia výroby sme sa dočkali novej generácie. Dobrou správou je, že Ignis zavíta aj do Európy.
Novinka stavia na rovnakých základoch ako jej predchodca, opäť sa pýši dĺžkou 3 700 milimetrov, ktorá je doplnená šírkou 1 660 milimetrov, výškou 1 595 milimetrov a rázvorom 2 435 milimetrov. Odkaz minulosti nájdeme aj pri pohľade na exteriér. Tak napríklad trojité rebrovanie na zadnom stĺpiku prevzal Ignis z modelu Cervo, ktorý sa vyrábal ešte v 70. rokoch. Celkovo môžeme dizajn vozidla považovať za minimalistický, ale štýlový. Terénny potenciál nájdeme pri pohľade na krátke previsy, svetlú výšku 180 milimetrov alebo plastovú ochranu podbehov. Interiér európskej verzie ešte Suzuki neukázalo, ale predpokladáme, že od japonského prevedenia nebude mať ďaleko. Ten je rovnako minimalistický a funkčný ako exteriér, nebude však chýbať možnosť personalizácie v podobe farebného odlíšenia stredového tunelu či madiel dverí.
Základom crossoveru je ľahká platforma novej generácie, dovoľujúca tiež použitie mikrohybridnej technológie SHVS, ktorú Suzuki kombinuje s benzínovou 1,2kou s výkonom 66 kW (90 k). V Japonsku je toto ústrojenstvo jedinou možnosťou, pričom spolupracuje výhradne s automatom CVT. Či sa tejto kombinácie dočkáme aj v Európe ešte nie je známe, u nás by sme však tejto verzii nedávali veľkú šancu na úspech. Pod kapotou by sme však mohli očakávať preplňovaný litrový trojvalec Boosterjet s výkonom 82 kW (112 k), ktorý by v kombinácii s manuálnou prevodovkou a nízkou hmotnosťou vozidla dal autu slušnú dynamiku a pri rozumnej jazde aj nízku spotrebu. Viac informácií o sa dozvieme na nadchádzajúcom parížskom autosalóne. Do predaja by sa mal nový Ignis dostať už priebehu roka 2017.
zdroj : Autonoviny.sk
Letná pneumatika Kumho Ecsta HS52 získala dobré hodnotenie v ADAC teste. Pozrite si recenzie, technické údaje a aktuálnu cenu na Mikona.sk.
Celý článokZískajte prehľad o pneumatikách Matador. Tu sú recenzie vodičov, testy a podrobnosti o modeloch Hectorra 5, Nordicca a All Weather Evo na jednom mieste.
Celý článokPorovnali sme Matador a Laufenn – letné, zimné aj celoročné pneumatiky. Zistite, ktorá značka sa viac oplatí pre váš štýl jazdy a rozpočet.
Celý článokGoodyear Eagle F1 Asymmetric 6 ponúka športový zážitok z jazdy, vynikajúce brzdné vlastnosti a stabilitu. Spoľahlivá voľba na leto pre moderné autá.
Celý článokNexen N'Fera Sport je športová pneumatika s dobrými recenziami, testom ADAC 2025, spoluprácou s Porsche a skvelým pomerom cena/výkon.
Celý článokZistite, prečo je Michelin Pilot Sport 5 jednou z najlepších letných pneumatík. Výsledky testov, výhody, technológie a odporúčania.
Celý článokSkladom na 8 pobočkách
92,51 €
Skladom na 18 pobočkách
62,98 €
Skladom na 2 pobočkách
49,20 €
Skladom na 2 pobočkách
119,79 €
Chcete si rezervovať termín na sezónne prezutie? Kliknite na REZERVÁCIU.