V prípade, že chcete rýchlo vyhľadať požadovaný rozmer, do vyhľadávača zadajte len čísla z požadovaného rozmeru (bez lomítok, pomĺčiek, písmen)
Napríklad hľadám: 195/65R15
Do vyhľadávača zadám: 1956515
Na jednom z najnáročnejších okruhov roku bolo vidieť širokú škálu stratégií s pneumatikami. Väčšina pretekárov sa rozhodla pre tri zastávky, ale Rosberg s dvoma zastávkami si pripísal ďalšie víťazstvo a pokračuje tak vo svojej víťaznej sérii
Šanghaj, 17. apríl 2016 – Pilot Mercedesu Nico Rosberg si zaistil víťazstvo z prvého miesta na štarte. Aj v Číne, na jednom z najnáročnejších pretekov sezóny, zvolil strateégiu dvoch zastávok v boxoch. Väčšina jazdcov sa rozhodla pre zastávky tri, avšak aj tak bolo vidieť veľké taktizovanie. Rosberg dosiahol víťazstvo na zmesiach mäkká – mäkká – stredná. Rovnakú taktiku zvolil Felipe Massa, ktorý s Williamsem skončil šiesty. Veľmi odlišnú stratégiu zvolil druhý jazdec Mercedesu Lewis Hamilton, ktorý prišiel na siedmom mieste navzdory svojim piatim zastávkam. Ten kvôli technickým problémom v kvalifikácii štartoval z konca štartového roštu. Celkom 13 jazdcov využilo všetky tri ponúknuté zmesi. Najnovšie predpisy týkajúce sa pneumatík tak ukazujú, aké veľké množstvo rôznych stratégií je možné zaznamenať v rámci jedného preteku Veľkej ceny.
Paul Hembery, šéf motoršportu Pirelli: „Sme potešení, že sme mohli tohto roku sponzorovať Veľkú cenu Číny. V dôsledku nepriazne počasia bolo ťažké robiť nejaké prognózy ohľadne stratégií, ale Rosberg s Mercedesom urobili správne, keď do preteku odštartovali na mäkkej zmesi. Skutočná stratégia totiž začína ešte pred kvalifikáciou. Šanghaj je jeden z najnáročnejších okruhov sezóny, napriek tomu tu Rosberg vyhral len s dvoma zastávkami. U ďalších jazdcov sme napočítali radu odlišných stratégií, čo dokladá množstvo variácií použitia pneumatík z ponúkaných zmesí, ktoré sú tými schopné uplatniť pre dosiahnutie maximálnej efektivity.“
Fakty: Počítali sme, že stratégia s tromi zastávkami (štart na super mäkkej zmesi a prezutie na mäkkú v 11., 26. a 41. kole) bude tá najrýchlejšia. Rosberg ale paradoxne začínal pretek na mäkkej zmesi, takže sme si mysleli, že pre neho bude najlepšie, keď v 16. a 31. kole prezuje na mäkkú a v 46. kole potom späť na super mäkkú zmes. Nakoniec zastavil iba dvakrát, pre mäkkú v 20. kole a strednú zmes v 39. kole.
Pre viac informácií navštívte, prosím, naše úplne nové webové stránky, ktoré sú pravidelne aktualizované. Tu nájdete detailné správy, novinky a recenzie:
http://www.pirelli.com/global/en-ww/shanghai-2016-race
Zistite, ako Michelin ovplyvňuje výsledky 24 hodín Le Mans. Pretekové pneumatiky, víťazné zmesi a technológie, ktoré rozhodujú o úspechu.
Celý článokTest letnej pneumatiky Matador Hectorra 5. Pozrite si recenzie, výhody, nevýhody a parametre z testov Auto Bild a TyreReviews.
Celý článokVýsledky ADAC testu pre Continental EcoContact 6: výkon na suchu i mokre, úspora paliva, opotrebenie.
Celý článokOverená letná pneumatika Nokian Powerproof 1 v teste ADAC 2025: silný výkon na mokrej ceste, nízky hluk a ekologická zmes Power Sense compound.
Celý článokNajlepšie letné pneumatiky pre SUV: Continental, Michelin, Kumho a ďalšie. Vyber si tú najlepšiu letnú pneumatiku pre bezpečnú a komfortnú jazdu.
Celý článokLetné pneumatiky Barum Bravuris 5HM ponúkajú výhodnú cenu, efektivitu a priemerný výkon na suchu aj mokre. Výsledky testu ADAC 2023 na Mikona.sk.
Celý článokSkladom na 7 pobočkách
92,51 €
Skladom na 19 pobočkách
62,98 €
Skladom na 2 pobočkách
49,20 €
Expedujeme bežne do 3 dní
119,79 €
Chcete si rezervovať termín na sezónne prezutie? Kliknite na REZERVÁCIU.