MIKONA pneuservis z pohodlia kancelárie

3. 4. 2017

 

Sezóna prezúvania je obdobím, ktoré si vyžaduje od manažérov firiem či správcov firemných automobilových parkov najväčšie pracovné nasadenie. Koordinácia termínov pod tlakom z oboch strán od zaneprázdnených vodičov i vyťažených pneuservisov s plnými kalendármi iba zvyšuje hladinu stresu. Problémom býva aj vyskladňovanie pneumatík vodičom z interného skladu firmy, hľadanie dostupnosti náhrad za ojazdené rozmery a objednávanie nových sád.

prezúvanie priamo z pohodlia  kancelárie

Ide to však aj inak: komfortne, s úsporou času i administratívy. Cez internet si pneumatiky v e-shope nielen vyberiete, ale zistíte aj informáciu ich dostupnosti v konkrétnom pneuservise siete MIKONA v rámci Slovenska, do ktorého má váš vodič najbližšiu dojazdovú vzdialenosť, aby šetril “prázdne“ kilometre.

Komfortné a rýchle prezutie bez nutnosti telefonovania

To však nie je všetko: cez e-shop spoločnosti MIKONA si objednáte požadovanú službu prezutia a priamo cez kalendár rezervácií si aj vyberiete taký voľný termín, ktorý vám najlepšie vyhovuje. Bez zdržiavania telefonovaním, iba jedným kliknutím myši.

Rovnako jednoducho a komfortne rieši MIKONA aj uskladnenie pneumatík. Ak máte záujem o túto službu, ktorá šetrí čas i náklady na firemné skladové priestory, objednáte si ju cez internet. A ak máte v sieti MIKONA už uskladnené pneumatiky či kompletné sady s diskami, stačí len prísť v objednanom termíne a vaše sezónne obutie už na vás bude čakať, pripravené na nasadenie na váš automobil.

Výhodou tohto riešenia z hľadiska firemnej klientely je aj presná externá evidencia stavu pneumatík vrátane hĺbky dezénu. Fleetový manažér tak hneď po sezóne prezúvania vie, koľko pneumatík už nespĺňa parametre bezpečnosti a môže s predstihom, bez stresu objednať nové, alebo vypísať výberové konanie. A žiadne pneumatiky sa počas skladovania záhadne nestratia, ako sa to, priznajme si úprimne, stáva pri ich uložení vo firemných areáloch. V Mikone je totiž v cene uskladnenia aj poistenie.

Úspory aj v rámci sekundárnych nákladov

Ďalšou výhodou je možnosť elektronickej fakturácie. Administratívnu záťaž výrazne znižuje aj možnosť dostávať zberné faktúry za istý časový úsek. Jedna faktúra namiesto povedzme päťdesiatich šetrí čas pracovníkov finančného úseku a pozitívne sa prejaví aj na sumáre bankových poplatkov. Veľké firmy, pôsobiace v rámci celého Slovenska, radi využívajú špeciálny Master účet, ktorý umožňuje jednotnú evidenciu objednávok od viacerých nákupcov, obsluhujúcich jednotlivé pobočky spoločnosti.

Po sezóne, kedy sú všetky firemné autá prezuté, prichádza čas reportingu. Pri spolupráci so spoločnosťou MIKONA má finančný riaditeľ i top manažment k dispozícii presný, transparentný a detailný prehľad všetkých objednávok v on-line systéme. Dostáva tak do rúk výborné východisko pre plánovanie budgetov na firemné vozidlá i ďaľšiu optimalizáciu prevádzky autoparku.

www.mikona.sk


Vyberte preferovanú predajňu
Zatvoriť

Aby sme Vám mohli v tomto eshope ponúknuť kvalitné služby a pokročilé funkcie, využívame cookies. Prehliadaním tohto webu súhlasíte s ich používaním . Pre viac informácií o cookies a ich prípadnom blokovaní navštívte článok ďalšie informácie

Zatvoriť

Chcete si rezervovať termín na sezónne prezutie? Kliknite na REZERVÁCIU.