V prípade, že chcete rýchlo vyhľadať požadovaný rozmer, do vyhľadávača zadajte len čísla z požadovaného rozmeru (bez lomítok, pomĺčiek, písmen)
Napríklad hľadám: 195/65R15
Do vyhľadávača zadám: 1956515
So studeným počasím si poradili niektorí jazdci lepšie, dobre zvolená stratégia im pomohla sa prebojovať štartovným poľom. Tohtoročná mäkká zmes bola o 1,4 sekundy rýchlejšia ako minuloročná super mäkká zmes.
Montreal, 12. jún 2016 – Veľká cena Kanady bola tohto roku zatiaľ najchladnejšou Veľkou cenou, teplota asfaltu sa vyšplhala iba na 20°C, zásadné tak bolo zahriať pneumatiky na prevádzkovú teplotu. Mohli sme vidieť veľkú škálu stratégií s jednou či dvoma zastávkami ako napríklad u víťazného Hamiltona, ktorý prezúval iba raz, zatiaľ čo Vettel dvakrát, pritom hneď v úvode preteku sa Ferrari dostalo pred Mercedes.
Hamilton prezúval v 24. kole a prepadol sa na druhé miesto, poradie s Vettelom si následne prehodil. Po svojej druhej zastávke strácal Vettel na Hamiltona šesť sekúnd. Na to, aby dohnal Hamiltona mal 33 kôl a pneumatiky s mäkkou zmesou, ktoré mali najazdené o trinásť kôl menej ako pneumatiky na Mercedese.
Napriek chladnému počasiu zajazdil Nico Rosberg najrýchlejšie kolo na mäkkej sade. Desať kôl pred koncom dokázal zajazdiť o 1,4 sekundy rýchlejší čas v porovnaní s minuloročným najrýchlejším časom na super mäkkej zmesi.
Valtteri Bottas vybojoval pre Williams prvé tohtoročné pódiové umiestenie. Použil rovnakú stratégiu ako Hamilton, keď na rozdiel od ostatných jazdcov v prvej desiatke prezul iba jedenkrát. Odštartoval na ultra mäkkej zmesi, ktorá je mimochodom na jeden okruh o 0,6 sekundy rýchlejšia než super mäkká zmes.
Najlepšiu alternatívnu stratégiu bolo vidieť v tíme Force India. Sergio Perez odštartoval na mäkkej zmesi, na ktorej odjazdil dlhých 31 kôl, následne prezul na supe mäkkú zmes. Pôsobivý výkon predviedol pilot Torsso Rosso Carlos Sainz, s dvoma zastávkami sa prebojoval z dvadsiatej priečky na priečku deviatu. Pretek dokončil na ultra mäkkej zmesi.
Paul Hembery, šéf motoršportu Pirelli: „Vďaka rozdielnym stratégiám sme videli napínavý súboj medzi Hamiltonom a Vettelom. Studená trať donútila niektoré tímy zmeniť stratégiu v priebehu pretekov. V porovnaní s minuloročnou Veľkou cenou Kanady, bolo vidieť viac stratégií s dvoma zastávkami. Efektívne využívanie pneumatík predviedli jazdci Hamilton a Bottas, ktorí si vystačili s jednou zastávkou.“
Fakty: Predpovedali sme, že najlepšia stratégia si vystačí iba s jednou zastávkou, keď sa odštartuje na ultra mäkkej zmesi a v 25. kole sa prezuje na mäkkú zmes. Hamilton sa toho držal, len s tým rozdielom, že do boxov zašiel v 24. kole.
Pre viac informácií navštívte, prosím, naše úplne nové webové stránky, ktoré sú pravidelne aktualizované. Tu nájdete detailné správy, novinky a recenzie:
http://www.pirelli.com/global/en-ww/montreal-2016-race
Online objednanie prezutia pneumatík v Bratislave. Mikona ponúka rýchle termíny, profesionálny servis a štyri pneuservisy v meste.
Celý článokPorovnali sme prémiové pneumatiky Pirelli a Hankook. Zistite rozdiely v cene, výkone a komforte. Ktorá značka sa oplatí viac?
Celý článokZimná pneumatika Barum Polaris 6 obstála v testoch ako líder strednej triedy. Prečítajte si recenzie, výsledky testov a hodnotenie odborníkov.
Celý článokZistite, prečo je Subaru jedným z najbezpečnejších áut. Symetrický pohon, boxer motor a pokročilé asistenčné systémy.
Celý článokPovinné zimné pneumatiky v Nemecku platia podľa podmienok, nie dátumu. Poznajte fakty, pokuty a odporúčania pre vodičov zo Slovenska.
Celý článokHľadáte prezutie pneumatík v Bratislave? Mikona – špičkový pneuservis, objednanie online, odborný prístup a moderné vybavenie na všetkých pobočkách.
Celý článok
Chcete si rezervovať termín na sezónne prezutie? Kliknite na REZERVÁCIU.