Účet mám a chcem se prihlásiť
V prípade, že chcete rýchlo vyhľadať požadovaný rozmer, do vyhľadávača zadajte len čísla z požadovaného rozmeru (bez lomítok, pomĺčiek, písmen)
Napríklad hľadám: 195/65R15
Do vyhľadávača zadám: 1956515
Ak sa niečo za posledných dvadsať rokov nezmenilo, tak je to popularita značky Škoda. Pôvodne Československá značka, v súčasnosti vlastnená nemeckým Volkswagenom, si aj po rokoch stále dokázala udržať vysokú mieru popularity. Môže za to nielen dobrý marketing, ale aj sentiment. Boli to autá našich otcov a azda každý starší vodič začínal práve na jenom zo starších modelov tejto značky.
Škodovka však akosi zabudla reagovať na zvyšujúci sa záujem o kategóriu SUV a tento módny trend sa jej stal osudným. Jediným zástupcom značky Škoda v tomto segmente je model Yeti, ktorý už pomaly dosluhuje a konkurencia každým dňom predstavuje o niečo modernejšie a lepšie vybavené automobily.
V prvom polroku sa tak na prvé miesto dostala Vitara (1 412 predaných kusov), ktorá sa stala hitom. Ľudí si získala hlavne možnosťami personalizácie, spoľahlivými motormi a dobre nastavenou cenovou politikou. Samotná značka Suzuki vďačí Vitare aj za nárast predajnosti až o viac ako 97%.
Veľmi tesne za Vitarou sa na druhom mieste umiestnila Škoda Octavia Combi (1 406 predaných kusov), ktorej sa podarilo predbehnúť obľúbenú Fabiu o 7 predaných vozidiel (1 389 predaných kusov). Štvrtú priečku obsadila kombi verzia Fabie (1 371 predaných kusov) a na piatom mieste sa umiestnilo SUV, Hyundai Tucson (1 133 predaných kusov).
zdroj : Autonoviny.sk
Chcete si rezervovať termín na sezónne prezutie? Kliknite na REZERVÁCIU.